Weekend

Hejsan alla !
Förlåt för kass uppdatering igårkväll, jag får börja förbereda tidsinställda inlägg till er haha ;-)
Jag är ju en person som verkligen inte kan blogga om jag inte har lust, jag kan inte sätta mig och bara skriva något, jag måste känna att det är något som jag vill berätta ;-P
Igårkväll så kollade jag och Bea på supernatural, det var verkligen skitbra, det roligaste var ju lugnt när Castiel och en av ärkeänglarna hoppade ut genom fönstret och ner på en bil ;-)
Efter det så somnade både jag och bea HAHA X'D
Idag så har det mest varit slappdag, vi har kollat lite på Little Brittain och sen gick jag hem..
Ska ju på fest hos Matilda idag eftersom det inte blev förra veckan ;-)
Men jag känner mig inte helt 100 idag så blir nog bara att gå dit och prata en liten stund och gratta Tilda i efterskott och lite så sen får jag nog gå hem och vila upp mig för jag känner att jag verkligen inte har någon ork alls !
Snart ska jag även börja planera Chessans hoppträning, mitt mål är ju att få honom från skogsmulle till klubbtävling !
Jag tänkte jag skulle börja konditionsträna honom så snart det smält bort lite mer och när jag känner att han är i kondition kommer jag börja träna bommar och lite småskutt med honom...
Då kommer det bli mycket bilder :-D
Nu ska jag ta och börja packa inför vår flytt till huset så nu hinner jag tyvärr inte sitta här mer men ha det super alla så hörs vi senare, kommer försöka fixa tidsinläggen med ;-)
// Emelie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0