Ponnyakuten

Hejsan !
Jag satte mig och kollade ponnyakuten innan, första gången på länge nu !
Jag säger bara en sak !
Jag tycker att Lisa är en så otroligt modig ryttare !
Jag har suttit på hästar som stegrat men jag har aldrig suttit på en häst som gör som Star !
Jag beundrar verkligen att hon fortsätter kämpa på :-D
Dock måste jag faktiskt säga att hon är lite stum i handen och sitsen hon har gör att hon inte kan rida framåtdrivande, jag tror dock att sitsen kommer utav att hästen håller på så, att hon lixom förbereder sig inför nästa resning !
Jag personligen hade kanske klarat av en sån häst men jag ser inget nöje i att ha det så varje pass och att hästen gör så är inte OK och kan ju faktiskt bli farligt..
Hade jag haft Star hade jag först kollat han vilket Lisa säkert gjort eller kommer göra !
Om det inte fanns någon förklaring hade jag helt enkelt börjat om från noll och bara få honom att skritta lugnt och fint, kanske tom gå tillbaka till att bara longera honom i utrustningen.
Kämpa på Lisa och lycka till !

Vad tycker ni läsare om ponnyakuten ?
Vilket ekipage är er favorit ?




// Emelie <3


Kommentarer
Postat av: Karen Kaye Sanchez

Sv: Det är ganska lätt, det är precis som när du smsar till en kompis. För att börja med mobilblogga, då måste du aktivera det. Det gör du genom att logga in på blogg.se, och sedan så trycker du på inställningar. Och när de kommer upp, så kommer du hitta en rad där d ska skriva in ditt nummer. Då gör du det, och efter några sekunder kommer du få ett sms med en kod och den koden så ska du skriva in där. Och sen är det bara att börja mobilblogga, och det kostar lika mycket som när du skickar ett vanligt sms. Jag hoppas att jag hjälpte dig, även om jag inte var så bra på att förklara. Numret till blogg.se är: 0730121163 :-)

2011-03-20 @ 20:23:11
URL: http://karenkayesanchez.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack så jättemycket för hjälpen :-D

2011-03-20 @ 21:22:26
URL: http://theprancingpony.blogg.se/
Postat av: Lina

det är nog Liza och star som är min favorit!

2011-03-24 @ 22:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0