On my own

Hejsan !
Idag så har vi haft matte i tre timmar, jag har börjat på kapitlet geometri och ekvationer 2 !
det var skitsvårt i början för jag fattade nada, men i slutet så gick det mycket bättre :-D
Just nu sitter jag och har programmering !
Jag ska verkligen inte välja B-kursen i 2an -.-''
Fast det kanske jag redan skrivit ;-)
I dag så ska jag ner till Bea efter jag och mamma ätit och vid klockan 00.15 så blir det att kolla på veckans avsnitt av SUPERNATURAL <3
Imorgon så har Matilda sitt kalas och det ska bli kul att träffa alla igen ^^,
På söndag är det bara en slappdag blandat med en massa plugg !
Förhoppningsvis så kommer jag hinna spela lite med Ciia med <333
Aja nu ska jag läsa vidare om Algoritmer och kontrollstrukturer !!!
Jippie is not the word -.-''
Det är min "fru", Emelie som fick mig att börja titta på detta och nu är man helt fast O.o
Dean är så snuskigt snygg, omnomnomnom :*
Sam är också snuskigt snygg men hans kropp är snuskigt sexig ;-)
// Emelie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0