NY DESIGN !

Hejsan alla !
Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och gjort en ny design !
Jag är faktiskt relativt nöjd med den !
Jag har även skapat en hotmail där ni kan skicka in frågor eller om ni vill att jag ska skriva om något särskilt !
Denna mailen är alltså inte för att sitta och bara prata på utan det är som sagt en blogg-mail.
Vill ni däremot chatta med mig m.m. är det bara att skriva en kommentar om att ni vill ha msn så får ni den där ist !
Jag har verkligen fått tillbaka energin att blogga igen :-D
Det känns så himla kul !
Nu ska jag ta och sova lite eftersom jag ska upp tidigt imorgon, tänkte se om det är ridväder så ska Chesney få komma ut lite ;-)
Vad tycker ni om min nya design ?
Är den bra / dålig ?
Varför ?
Släng gärna in en kommentar om vad ni tycker, för bloggen är ju inte till för enbart mig utan för er alla som läser den men :-D
Jag vill ju att ni ska tycka det är kul att komma hit och läsa ^^,
Puss alla fina bloggläsare :-*
// Emelie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0