Mobilbloggande

Hej alla läsare !
Vill ännu en gång välkommna alla nya läsare jag fått idag och jag hoppas ni fortsätter komma hit och läsa :-)
Jag fick nyss hjälp av en tjej, jag visste inte hur man gjorde för att mobilblogga på blogg.se men hon förklarade hur jag skulle göra och det är jag jättetacksam för !
Om du läser detta så kan du väl slänga iväg ett mail eller så med din blogg adress eller bdb nick eller något så kan jag länka dig som tack :-)


Jag har alldeles nyss blivit förhörd på engelskan av mormor och det gick super !
Jag är verkligen glas att jag har så lätt för glosor som jag har !
Idag gjorde jag också mina individuella val inför 2an O.o
Mamma tvingade mig att välja matematik B men jag ville ha Fysik A så nu blir det antagligen att jag får läsa båda kurserna !
Jag tror ändå att det är bra för både Matematik B och Fysik A öppnar ju upp för mer skolor än om man inte läser de kurserna :-)


Nu ska jag ta och sova !
Imorgon kommer det en massa nya blogginlägg, jag kommer göra några tidsinställda också så ni har att läsa under de 6 timmar jag har lektion ;-)
Sov så gott alla fina läsare och ha en jättebra kväll !





En bild jag tog när jag bodde i Hjortsberga !



// Emelie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0