Mission Failed !

Hejsan alla !
Jag skulle ju egentligen ridit idag, men det hade snöat ute hos mormor så det gick inte O.o
Vägarna blir så himla opålitliga när det snöat :-(
Jag tänkte jag skulle försöka mig på att spela låten cut som är gjord av plumb, på piano idag eftersom jag inte kan rida så kan jag ju göra något annat kreativt då ju ;-)
Vem vet ni kanske får en liten tjuvtitt :-D

Nu ska jag skriva ut ackorden sen blir det ner och öva !
Jag vill förresten välkomna alla nya läsare som kommit idag, hoppas ni är här för att stanna :-D
Det skulle vara kul om ni skickade ett mail till mig där ni skriver vad ni vill läsa om eller om ni har frågor !
Inga frågor eller önskemål är för dumma ^^



 


// Emelie <3


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej! Tack så mycket :)

Jasså? Nej men det är lite roligt att veta och att hon också hette Jane! Nästan läskigt Haha :)

2011-03-20 @ 19:27:00
URL: http://jagochjane.blogg.se/
Postat av: Emelie

ja lite småläskigt faktiskt :-)

Trodde nästan det var samma häst först !

2011-03-20 @ 19:36:27
URL: http://theprancingpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0