I have the strangest dream ....

Hejsan !
Inatt drömde jag något jättekonstigt !
Jag drömde att jag var ute och hoppade terräng med Golden men helt plötsligt så satt jag på Chesney och han gick omkull och fick en massa sår i ansiktet när vi skulle hoppa över ett dike :-O
Undrar om det var en föraning om vad som kommer hända när jag börjar hoppa honom ?
Vilken tur att jag är en så försiktig ryttare ;-)

Vi vart lediga hela förmiddagen idag för idrottsläraren var sjuk !
Vi skulle egentligen vart på hälsostudion och gymmat, FAN !
Men men sovmorgon säger man ju inte nej till eller ? ;-)
Jag gick upp 5 i 5 i morse och kollade på reprisen på Hem till gården, det vart skitbra !
Efter det gick jag och lade mig igen !
Vaknade 8.15 och kunde inte somna om -.-


Fina Golden Grant 309 (tulle), jag skulle göra precis allt för att få dig tillbaka :'(

 



// Emelie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0