Hästhjälpen !

Hejsan alla !
Har nyss ätit tacos som min underbara mormor överraskade mig med när jag kom hem från skolan <3
Idag på webbdesignen fick vi ett nytt projekt, vi ska göra en hemsida, en STOR hemsida !
Och i den uppgiften ingår att fråga utomstående vad de vill se/läsa/ha på hemsidan för att de ska tycka att det är trevligt att vara där inne och läsa !
SNÄLLA HJÄLP MIG NU !

 

Vad vill ni SE ?
Vad vill ni LÄSA ?
Och vad vill ni HA ? på en hemsida som just du ska vara inne på ?

 


Min hemsida kommer att heta hästhjälpen där jag vänder mig åt folk som kanske inte har lika mycket kunskap om hästar som vi som ridit länge :-)
Så nu ber jag er än en gång SNÄLLA, hjälp mig, släng in en kommentar eller ett mail där ni skriver vad ni tycker på de här frågorna (A)
Alla som svarar på frågorna, skicka med er blogg-adress eller bdb-nick eller liknande så länkar jag er som tack för hjälpen !
+ Att jag lägger till länkarna på min bdb !


MÄRK VÄL !
Jag har också en liten mini-tävling !
Den som kommer med de bästa förslagen vinner en redigerad bild eller en header till sin blogg !
Skriv med kommentaren vilket ni vill ha om ni skulle vinna ! 

Tack på förhand fina läsare !

// Emelie <3


Kommentarer
Postat av: Kattis

hästsjukdomar, hur de ser ut, symptom, vanliga och ovanliga, dödliga mm! :)

2011-03-21 @ 17:46:51
Postat av: julia

Hej! jag skulle vilja att du typ gjorde en ny design eller något! förlåt inte för att vara elak, men en lite mer somrig :) (kan hjälpa dig sen när du ska skaffa ny om du vill) jag vill också gärna läsa lite mer om det som den kommenterade över om. gärna lite mer bilder och lite mer tankar/tyckande.

förlåt om jag skrev något dumt!

kul att du kommentera min blogg :)

kram



ps. om ja skulle vinna skulle ja gärna vilja ha en redigerad bild.

2011-03-21 @ 18:50:29
URL: http://onceagaiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0