Hästarnas Planering !

Hejsan !
Chesney:
Idag tänkte jag rida honom utan gramanttyglarna och låta honom busa lite men också kräva av honom att gå på i friskt tempo. Tänkte ta en långrunda med mycket skritt och trav och sen se om jag hittar en galoppsträcka där han får busa av sig !
Zinta:
Idag tänkte jag rida även henne om tiden finns. Då blir det att skritta till eken och tillbaka bara för att hon ska få röra på sig !
Annars kanske mormor följer med när jag tar Chesney och rider på Zinta.
Cefyr:
Cefyr rider jag ju inte utan jag bara borstar och mockar och fixar mat och lite så men idag tänkte jag borsta honom lite extra bara för att jag tycker om honom så mycket :-)
// Emelie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0