Här ska det vara en titel !

Hejsan alla !
Idag så har det varit en ganska seeg dag i skolan -.- !
Det började med tre timmar Monty Python film och det var inget att rekomendera alls O.o
Efter det så gick jag, David, Emelie O och Ted till Excelle och käkade lunch, det blev fisk och skaldjurssoppa till lunch och jag tål ju inte skaldjur :-P
Efter det så hade vi tre timmar operativsystem, lite segt, vi har prov om två veckor så imorgon ska jag börja plugga tänkte jag !
När jag kom hem så bytte jag om direkt och gick upp till stallet och red ut en härlig runda i solen med Chesney <3
Tänkte ta en runda med Zinta med men hade ont i tån, har lite problem med att nageln växer in i tån så jag kan knappt gå :-(
Så Zinta fick stå idag.
Men Chessan skötte sig exemplariskt, visst han var väldigt taggad och ville iväg fort som tusan men det ser jag inte som ett problem för han lyssnade på mina förhållande hjälper.
När jag kom hem så åt jag middag, blodpudding ;-)
Alla tycker typ det är äckligt men jag tycker det är jättegott :-D
Nu ska jag ta och sätta mig och börja läsa boken som jag fick låna av Frugan, syskonkärlek heter den !
Någon som läst den? Var den bra?
Ska ta och ringa älskade Bea om 45 minuter med, det får jag inte glömma !
Imorgon så är vi lediga, skönt !
Men jag ska upp vid klockan 5 imorgon och kolla på Emmerdale !
TÖNTIGT att gå upp för en TV-serie tänker kanske ni (?)
Men det är så att det är enda gången avsnitten går i repris, så då får det bli så !
Nej men ärligt talat jag går inte upp varje gång jag missat men nu är det så att min favorit-karaktär, Matthew King (Matt Healy), dog idag, vilket jag visste skulle komma men jag vill se honom en sista gång innan han försvinner
:-(
Efter Emmerdale så går jag och lägger mig igen, lär vakna vid 8-9 tiden igen och då går jag upp och hjälper mormor med morgonfodringen m.m.
Vid 11.55 kommer de nya avsnitten av Emmerdale så då blir det att kolla på det !
Efter Emmerdale så kör mormor in mig till stan, så gullig är hon !
Där ska vi se om det finns någon parkering vid Växjö Hästsport, som min mormors syster äger ;-)
Ska se om hon har tretorn advance ridstövlar ifall det skulle bli så att jag inte får dem jag skickat efter från hastnet !
Efter det så ska jag möta upp David i stan och han ska visa mig vart det nya Horror ska ligga och vid 3-tiden så blir det att sitta i möte med CHILLED fram till klockan 17 *Jippie*
På kvällen när vi är klara så ska jag åka hem till mamma, och då kommer alla bilder på mina kläder, ridturen med Chessan och en videoblogg från hagen !
Känner att jag varit superduktig med att skriva idag !
Skrev visserligen bara ett inlägg, men ett långt ett ^^,



Älskar serien <3333









R.I.P Matthew King </3

// Emelie <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om det är syskonkärlek av Katarina Von Bredow så är den skitbra :D

2011-03-10 @ 21:04:16
Postat av: Emelie

Okej :-D

2011-03-11 @ 14:45:08
URL: http://ThePrancingPony.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0