Gramanttyglarna

Halloj !
Jag har nyss kommit hem från en härlig dag i stan med mormor !
Nu ska jag ta och försöka ta mig upp till stallet och rida Chellan !
Tänkte jag skulle testa ha gramanttyglarna på honom idag och se om han går bra på dem, han har ju börjat busa ganska mycket och Lena, mormors syster tipsade mig om att prova rida med dem och jobba lite med dom och se om han sprallar mindre då !
Jag personligen bryr mig inte om om han busar, inte det minsta, jag tycker det är kul att han håller på lite :-D
Men när mormor är med på Zinta så vill ju hon med springa när Chesney springer så då funkar det inte om han ska bocka så fort hon kommer i närheten O.o
Men iaf, idag ska jag rida själv om inte mormor ändrar sig och då ska han få gå ut en liten runda med gramanttyglarna och vänja sig vid dem !
Ska se om mormor vill ta kort på oss eller filma oss lite sen :-)

// Emelie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0