Godmorgon världen !

Hejsan alla glada !
Ny dag, nya möjligheter och nya SMÄRTOR >.<
Idag när jag gick upp ur sängen så högg det bara till i ljumsken på mig varje gång jag gick med höger fot !
Det var helt sjukt jag trodde jag skulle gå åt alltså !
Idag ska jag hem till mormor och jag hoppas kunna rida idag !
Blir det så så kommer jag försöka få någon med mig att fota och kanske filma lite :-)
Jag måste ju trots allt hålla standarden för en bra blogg, med nya bilder och så :-)



Senare kommer det ett inlägg om vilka bloggar jag läser och vad jag tycker är bra med dem !
Jag tänker inte ta upp om jag tycker något är dåligt för jag vill inte sprida dålig stämning !
Min blogg ska inte bli som många andra där man klagar och klagar !
Jag vill bara skriva det positiva så blir det så mycket roligare eller hur ? :-D
Även om jag kanske tycker en viss grej om en viss person så kan dess blogg fortfarande vara bra ;-)



Nu ska jag ta och börja packa och göra mig i ordning inför hemresan till mormor !
Ha det så bra alla fina läsare och så ses vi sen !
// Emelie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0