Bloggar !

Hejsan !
Tänkte skriva lite om bloggarna jag läser och vad jag tycker är positivt med dem !
Kissie
Kissie tycker jag är en intressant blogg, vet faktiskt inte varför eftersom jag är helt olik Alexandra och kan inte känna igen mig i något men jag tycker hon är en rak och ärlig bloggare som gör ett bra jobb med sin blogg !

Dressyrmupparna
Ingrin och Linn är två superduktiga ryttare med superfina hästar och jag tycker verkligen att deras blogg är intressant och rolig att läsa, designen är fin men inte för mycket och den är helt enkelt trevlig !

Foki
Foki är en jättesöt tjej med roliga och lite annorlunda inlägg och fina bilder läser den dock inte lika ofta som alla andra av någon anledning :-)

Dessie
Dessie är en bra bloggerska som gör helt okej inlägg och hennes design är väldigt trevlig

Gaybloggen
Amir har intressanta inlägg, snygg design och en supersöt hund ! Han är också en av de gaybloggar jag läser. Jag tycker homosexuella människor är intressanta :-)

Dennis M
Dennis är en skitsöt kille som skriver jättebra inlägg ! Han verkar väldigt trevlig och han har en fin stilren design och han skriver inte bara om vad han shoppat och så utan även sina tankar och så och det gillar jag !

Yonas Romell
Yonas blogg började jag läsa när han var tillsammans med Dennis M och har sedan dess följt hans blogg !
Han har fina bilder men tyvärr så uppdaterar han inte så ofta, han är en bra bloggare därör är det synd :-)

Fotomuppis
Irmeli är en tjej som är superduktig på att fotografera och rida och jag lärde känna henne när hon kom som elev till fenix park där jag jobbade lite i somras.

Jasmines Place
Jasmine är en tjej som är jätteduktig på att blogga och hon har en superfin ponny, Lady Jade som kommer från fenix park, där jag också lärde känna Jasmine då vi var på samma läger år 09 och 10 :-)
Hon är en jättetrevlig tjej :-)

Medowflower
Malin lärde jag känna genom internet. Hon har en superbra blogg men vettiga inlägg och mycket funderingar och jag läser den så fort jag ser att hon uppdaterat !
Den är verkligen en riktigt bra blogg som borde få mer uppmärksamhet !


Det var de bloggarna jag följer dagligen :-)
Kommer blogga lite senare idag med men just nu ska jag bara ta det lugnt ^^
ha det bra alla läsare !



Ska rida Chesney sen <3


// Emelie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0