What did you learned at school today..?

Hejsan !

Nu är det dags för mitt första inlägg, vilket är precis nu, under pågående operativsystems lektion JIPPIE *host*
Vi håller på med ett arbete tre och tre som gäller att vi ska redovisa för och nackdelar m.m med operativsystemen Linus, Mac och Windows, jag ska skriva och Emelie och Ted ska leta fakta men vi kommer ine riktigt igång !

Efter skolan idag så ska jag hem och skriva lite på hyllningstalet i svenska och kanske börja på min bokredovisning ! och efter det så blir det antagligen att Gamea Shaiya ! :-D

Vad ska ni läsare göra idag ?

Har en fråga till er med !

Någon som är duktig på designer m.m ??



// Emelie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0