UNDERBART !!

Hejsan och hallå alla !
nu är jag äntligen klar med engelskaarbetet jag hållt på med sen klockan 16 idag :-D
Jag känner mig så jävla lättad så det är ju inte riktigt klokt ^^,
Nu ska jag belöna mig själv genom att ta ett glas kall cola och sätta mig och kolla på 21 jumpstreet  och smsa med min fina wille <3
Vad har ni gjort idag ?
Jag har vari på praktiken idag och konstigt nog så har jag ont i hela skelettet känns det som :-S är det verkligen normalt ?
Iaf så var jag uppe i stallet innan och släppte in hästarna och borstade dem :-)
Tänkte att om jag hann skulle jag ta lite bilder på praktiken imorgon och jag ska även påbörja mitt nya projekt om att fotografera mina modellhästar och se om det blir något bra av det :-)
Jag samlar nämligen på modellhästar jag har ca 55 st och fler ska det bli !

Men nu ska jag dra så ha det bäst sålänge !

// Emelie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0