To late to apologize ?

Hejsan !
Jag vill börja med att be om ursäkt för att jag inte uppdaterat nu när jag kommit så bra igång, men det är så att mormors stationära dator fått virus och mamma har haft vårt mobila bredband så bloggandet har blivit väldigt lidande !
Men nu stryker vi ett streck över det och går vidare ;-)
Jag tänkte börja med en lista jag hittade på Horzefotografen :-)
Det kommer alltså ett inlägg om det varje dag om jag inte glömmer eller får förhinder !

1. Presentera dig och din häst
2. Min största rädsla
3. Hur började mitt hästintresse
4. Min favoritgrej i stallet
5. Min hästs vardagsoutfit
6. Det här shoppar jag i hästväg
7. Min favoritplats i stallet
8. Mina drömmar
9. Mitt bästa hästminne
10. En bild på stallet
11. Det här saknar jag
12. En nytagen bild och fem punkter som beskriver din häst
13. Varför får ridning mig att må bra
14. Något du och din häst har gjort som ni är stolt över

så snart skriver jag ett nytt inlägg med det första på listan !

// Emelie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0