Som vanligt då !

Hejsan alla !
Detta är ett inlägg jag gör mest för att skriva av mig ..
En del människor kan göra mig så sjuukt irriterad så det är knappt sant !
Att en enda dag inte kan få gå utan att NÅGON ska lyckas göra en på dåligt humör !?!?!?
Jag blir så arg på en del människor, sen blir jag arg för att någon tror att det är den jag är arg på när jag i själva verket inte är det, HALLÅ !?! Allt handlar faktiskt inte om er hallå ?
Att man inte ens kan få sitta i soffan och klappa katten utan att någon tror att jag är sur bara för att jag till skillnad från andra inte bygger upp någon j-a fasad så att folk ska TRO att jag mår bra när jag i själva verket inte gör det !!!
Man måste tydligen ha ett påklistrat leende som går från öra till öra 24/7 för att man inte ska bli påhoppad för att vara tjurig eller arg ..
Att folk alltid måste leta upp anledningar till att bråka hela tiden ..
Jag pallar inte att folk i min närhet ska hålla på och bråka om allt, och när man försöker förstå vad som försiggår när ens nära och kära blir ledsna så är man helt plötsligt någon j-a polis !
Jag ska tydligen sluta bry mig om dem jag älskar, jag förstår att man kan bli arg, besviken eller ledsen MEN det är så många i min närhet som låter det gå ut över andra, t.ex MOI
Jag orkar fan inte med mer....

 

// Emelie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0