Second serenade

Hejsan !
Som ni märkt så tar jag mina titlar mycket från texter och låtar, tycker det är mycket roligare än tex: Andra dagen på praktiken :-P vad tycker ni ?
Idag så har det varit ganska slappt, gjorde samma uppgifter som igår och plockade även ner julpynt, ryckte Summernights och Depas manar och smorde Belinas träns. Att rycka man på Summeright var väldigt lätt, han stod bara där och njöt men Depa var helt Crazy ! Hon försökte typ tränga upp mig i väggen och gå över mig, Jag antar att hon inte är lika van eller så är hon helt enkelt håröm, så jag slutade när jag tyckte det såg bra ut och gjorde inte mer än nödvändigt :-)
När vi skulle släppa ut privathästarna i morse bet Anton mig i tummen de busfröet :-O
På torsdag kanske jag ska få ta med mig Chesney till ridskolan, och har jag tur så kan jag även hitta en tid så jag kan börja rida där en gång i veckan antingen med eller utan Chesney :-)
Ska ringa till Cicci och höra om jag kan ta med Chessan redan på torsdag men om det är för dåligt väglag så får vi ta det nästa lördag istället :-)
Träffade min handledare för första gången idag, väldigt trevlig och tillmötesgående när det gäller frågor m.m :-)
Här kommer iaf bilderna från idag, blev inte så många då Rebecca inte var där så vi var en man kort, så vart tvungen att göra mer ;-)



Stjärnbuse "Busen" <3

Lustigt men bra system med täckena :-) Jämte hänger det en lapp där det står vilket täcke som hör till vilken häst :-)



Braås Ponny & Ridklubb



Privatdelen av stallet



Kwestia (uttalas Questia)



Kwestia

Kwestia

Da Vinci



Ebba

Da Vinci

Hoppas ni gillade detta inlägget :-)

// Emelie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0