I got no time to take a picture !

Hejsan alla !
Här kommer bildbomben jag lovade er !
Kommer även ge er en liten rundtur i stallet där jag har mina hästar uppstallade :-)

Zinta när hon äter hö, de får alltid en liten tuss för att de inte ska springa ut i hagen utan sina täcken :-P

Zinta, lite suddig xD

Ganti, en islandshäst som ägarna till stallet har


Chesney, min fina kille som väntar på att få gå ut, ponnisarna får alltid gå ut först eftersom Ganti och Chesney inte gillar varandra och går Chessan förbi så biter Ganti :-O



Chesney ser lite trött ut <3

Chesney äter sitt morgonhö :-)


Ponnisarna i sin hage :-)

stallet från dörren på baksidan


stallgången de två boxarna till vänster är ponnisarnas och den till höger är Chesneys :-)


Sadelkammaren :-)


Chessans egengjorda skylt :-)


Chesney´s box före mockning


Efter mockningen ;-)


Mormor skottar snö !


Emelie påväg ner från pulkabacken som Emelie´s pappa gjort åt henne och hennes lillebror ;-)


Geronimo ;-)


Jag påväg upp ;-)


Nu blirre åka av ;-)


Jippie :-P


Var lite läskigt första gången :-P


Emelies katt snow satt vid bordet när vi fikade :-)


Min katt, Zigne låg i soffan och busade när jag kom hem :-)


Gjorde en egendesignad tallrik sen ;-)

Tack för en supertrevlig dag iaf alla inblandade :-) !
Nu ska jag lägga mig och kolla på 21 Jumpstreet ;-)

// Emelie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0