Hard work, work !

Hejsan alla !
Förlåt att jag har haft obefintlig uppdatering idag, men vårat internet strular på skolan så hela skolan vart utan internet och ska antagligen vara det ett tag :-(
Idag började vi med geometrin i skolan och det gick helt okej, jag hann med mina uppgifter och hann till och med sitta och chilla en liten stund :-)
Efter lunchen hade vi vår första lektion i Programmering A och det var superkul när man väl fattade hur man skulle lägga upp det ^^,
Idag fick vi lära oss att koda med maskinspråket C# eller c-sharp som man uttalar det i Visual studio och vi skulle göra en massa saker :-)
Nu har jag nyss käkat lite och ska snart sätta mig och börja kolla på 21 Jumpstreet, jag gjorde ju aldrig det sen ;-)
Mailade till Araby ridklubb och hörde om de hyrde ut sina hästar över sommaren, tänkte jag skulle hyrt Puck isåfall men det gjorde de tyvär inte så jag får kolla vidare :-)
Aja här kommer iaf lite bilder från idag :-)





Nicktus :-D



Fullt bord ?


The hatman, utan hatt :-O


Daniel


Fullt klassrum, vi vart 50 st i ETT klassrum ;-)


Baggen Bäng och Whats his name ? i Bianca


Datorväska ;-P


Min källkod ;-)



Resultatet av de övningar vi skulle göra ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0