Fail !

Hejsan alla läsare !
Nu har jag kommit hem från Gummibjörn och det som skulle blivit en pluggstuga, MEN då kom vi på att vi behöver lärarens hjälp att hitta fakta om operativsystemet MAC, det finns liksom ingenting :-O
Istället för att plugga kollade vi på 2½ men och åt vindruvor och morötter och snackade lite :-)
Nu ska jag antagligen gamea lite med min nya mage som jag skapade idag !
Sen blir det väl att antingen kolla på 21 jumpstreet eller supernatural säsong 2  ;-)

Ha en bra kväll nu allesammans så hörs vi antingen senare eller imorgon !


Jag och Zinta vintern 2010
Då var det lagom med snö jämfört med denna j-a vinter !
Jag tappar alltid så himla mycket av min livslust på vintrarna -.-''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0