Chilled

Hejsan alla !
Förlåt för att det blev ett lite sent inlägg idag !
Men idag har jag iaf hjälpt till mycket i stallet och sedan har jag tittat på Frederika när hon ridit Belina :-)
Imorgon så ska jag få rida med på en lektion, det ska bli superkul och nu har jag bestämt med Cicci att om jag inte kan komma med Chesney någon dag i veckan så ska jag komma till hennes träning på lördag förmiddag :-)
Är taggad till tusen, ska försöka få med mig någon som kan ta mycket kort !
När jag slutade kom mormor och hämtade upp mig och jag hade typ en kvart på mig att byta om och tvätta av mig i ansiktet innan jag skulle till Lasarettet på Gruppsamtal med en grupp som heter Chilled, till för folk med någon slags rädsla, oro eller ångest, mer om det vid annat tillfälle :-P
Igår hittade jag även ett nytt favoritband, Sonata Arctica verkligen superbra !
Kan inte fatta att jag inte hört dem innan !
Kommer en bild på bandet och de låtarna jag tycker är bäst i en liten lista under och dirket efter kommer bilderna från min praktik :-)



Bästa låtarna:
- Tallulah
- Letter to Dana
- Paid in full
- Shy
- Fullmoon



Rabalder som går i sjukhagen



Rabalder



Flying Fortune "Fantomen"

Kwestia

Fantomen



Anton med Cefyr i bakgrunden



Anton



Cefyr



Lunch <3



Boken vi fick i chilled :-P



Dessa krämerna kom på posten från Yvers Rocher idag :-)
Det är två tuber citrondoftande ansiktsmask och två tuber camilledoftande ansiktsvatten :-)

Nu är dagens inlägg slut, hoppas ni kommer tillbaka och läser mer imorgon :-)

// Emelie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0