Cefyr

Hejsan alla !
Idag så har skolan börjat igen men gissa vad ?
JO, vi har studiedag imorgon ;-)
Jag klagar absolut inte ^^,
I helgen så träffade jag älskling och det var jättekul även om jag missade bussen och inte var hemma förrän typ 01.00 ;-)
Idag så började jag sköta om Cefyr, handledaren, Saras häst.
Jag ska ta hand om honom Måndagar och torsdagar Ojämna veckor  !
Jag tycker det är jättekul att jag får göra det :-)
Glömde ju bilderna från min och Chesneys träning men bara lugna !
På onsdag så ska skolan blåsa våra datorer och efter det kommer det en himla massa bilder till bloggen och då kommer jag också berätta mer om vår träning för Cissi Erlandsson !

Hoppas ni har det bra, för det har jag !
Har fått lite kommentarer medan jag varit borta ochd et är verkligen jättekul så jag hoppas att ni läsare fortsätter så :-)

Ska slänga ihop nästa inlägg som blir nr 5 av 14 på listan jag håller på med ;-)

 

// Emelie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0