5. Min(a) häst(ar)s vardagsoutfit !

1. Presentera dig och din häst
2. Min största rädsla
3. Hur började mitt hästintresse
4. Min favoritgrej i stallet
5. Min hästs vardagsoutfit
6. Det här shoppar jag i hästväg
7. Min favoritplats i stallet
8. Mina drömmar
9. Mitt bästa hästminne
10. En bild på stallet
11. Det här saknar jag
12. En nytagen bild och fem punkter som beskriver din häst
13. Varför får ridning mig att må bra
14. Något du och din häst har gjort som ni är stolt över

Chesneys vardagsoutfit är såklart BLÅTT
Blått träns, luva och schabrak och svarta senskydd som jag även ska skaffa i blått !
Vet att pannbandet är svart men hon jag köpte tränset av ( Pannband1 / Alexandra Seiron ) GLÖMDE skicka med det -.-'' så väntar på att hon ska skicka det så jag kan känna mig nöjd med tränset sen :-P



Zintas vardagsoutfit är hennes färg, RÖTT
Rött schabrak och röda ludd på tränset, resten svart !
Då jag inte rider henne längre och hon bara skrittar i skogen med mormor så har jag inte sett det som nödvändogt att köpa en massa saker till henne, hon är 27 år och efter henne kommer jag inte ha någon så liten häst igen :-/



Vad har ni för outfit på era hästar ? :-)

// Emelie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0