4. Min favoritgrej i stallet

Hejsan !
Nu är vi på dag 4 av denna listan :-)

1. Presentera dig och din häst
2. Min största rädsla
3. Hur började mitt hästintresse
4. Min favoritgrej i stallet
5. Min hästs vardagsoutfit
6. Det här shoppar jag i hästväg
7. Min favoritplats i stallet
8. Mina drömmar
9. Mitt bästa hästminne
10. En bild på stallet
11. Det här saknar jag
12. En nytagen bild och fem punkter som beskriver din häst
13. Varför får ridning mig att må bra
14. Något du och din häst har gjort som ni är stolt över


Min Favoritgrej i stallet

Min favoritgrej i stallet utom hästarna då är utan tvekan min blå utrustning, tränset, luvan och schabraket !



Jag gillar blått väldigt mycket som ni kanske ser och jag tycker det är sjukt snygg när ryttaren har ridbyxor och en jacka som matchar !
Jag har tex oftast svarta ridbyxor och denna jackan, som har blått i sig och även lite vitt så det bryter av lite och inte blir för mycket av just svart och blått !

// Emelie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0