3. Hur började mitt hästintresse ?

Hejsan !
Vi är nu på tredje punkten av 14 !
Efter idag kommer det inget blogginlägg förrän på söndag för mamma ska ha internetet -.- men vi får se om jag inte kan koppla mormors internet till denna datorn för då kan jag blogga :-D

Men iaf !
Mitt hästintresse har alltid funnits men det som fick mig att börja rida var detr att jag ville rida på en svart häst !
Jag såg hästen Avalanche på alvesta ridklubb, svart welsh cob och jag blev så förtjust i honom. Jag fick i födelsedagspresent att börja rida men ingen svart häst fick jag, jag skulle sluta när jag fått rida på en svart häst men det fick jag inte !
När jag väl fick rida en svart häst så var jag fast :-D

Tänk, jag hade aldrig träffat vissa människor, startat denna bloggen eller haft så bra år som 2010 om jag inte hade börjat rida :-D

Detta blev ett ganska kort inlägg men det finns inte mycket mer att säga, men snart kommer ett inlägg med låtar tillägnade min pojkvän William, vi grälade idag.. Hoppas bara att allt löser sig..


// Emelie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0