2. Min största rädsla....

Nu har vi kommit till den delen då jag ska skriva ner min största rädslor men här handlar det om mina största RÄDSLOR !

Min allra största rädsla är utan tvekan döden !
Jag kan inte tänka mig något hemskare än just döden, jag lider nämligen av dödsångest och får panikångestattacker ganska ofta och går även till kurator för det.
Jag bryr mig inte om på vilket sätt det handlar om att dö men jag vill inte dö om jag så fick välja sätt att dö..

Efter döden så är min andra största rädsla MÖRKER
Jag sover alltid med minst en lampa tänd !
Jag klarar inte av mörker, antagligen en konsekvens av alla skräckfiler jag kollar på !

Efter det kommer BADKAR
Jag gillar dem helt enkelt inte man kan bli drönkt i dem, drunkna i dem och halka och slå sig halvt fördärvad !


Nu har jag inte fler överdrivna rädslor :-)
Så nu ska jag ta och skriva min bokrecension klart ;-)

// Emelie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0