Trassel !

Hejsan alla !
Nu är jag tillbaka efter ett par dagars uppehåll !
Hoppas att ni inte saknat mig allt för mycket Ha Ha :-)
Jag har nu lagt upp alla bilder på modellhästarna på min profil på mostphotos !
Kolla gärna om ni vill !
Nu ska jag snart till växjö och gå på bio !
Det blev filmen Trassel och det ska bli ganska kul att se den för den verkar bra för att vara en barnfilm ;-)
Har ni sett den ? Vad tyckte ni ? :-D

Senare ikväll kommer även ett inlägg med punkt 8 på listan !

Snart har all snö och is smält undan och då kan jag och Chesney börja träna igen !

Imorgon blir det eventuellt att åka till Cefyr eller så bli det nästa vecka :-)
Erbjöd ju att ta honom varje måndag och varannan torsdag istället för varannan måndag och torsdag :-)
Ska ringa Sara sen och höra :-)

Men nu ska jag ta och fixa till mig !
Hör sen folks !

// Emelie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0