today is the day !

Hejsan alla !
Idag så ska jag äntligen få träffa min fina pojkvän igen <3
Det var två veckor sen jag träffade honom, inte OK!!
Idag har jag äntligen gjort klart mitt prov för att se om jag vill tenta av matematik A !
Får jag VG så kanske jag tentar av det, det beror helt på om det är ett svag eller starkt VG, har jag chans att få MVG så stannar jag kvar !
Mitt sportlov är helplanerat nu :-P
Det blir inte så mycket fritid som jag trodde men vad som är bättre är att jag har mycket mer att skriva om här i bloggen, jag vet att ni gillar det ;-)
Igår var jag hos Cefyr, det gick super han är så himla kelen och mysig den hästen !
Fast när jag skulle ta på innetäcket så ville han klia mig och började nafsa mig i ryggen :-O
Det kändes lite men var bara gulligt :-)
// Emelie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0