Suitcase of memories !

Äntligen kommer dem !
Nu kommer de få bilder jag fick från träningen, tyvärr togs inga när vi lastade på/av eller när jag ens satt på (!)
Menmen nu kommer som sagt de jag fick :-)
Senare kommer det lite smakprov på mina modellhäst-bilder ^^,



Fråga inte varför jag står sån för det vet jag knappt själv ;-P



Jag leder en svettig Chesney, som för övrigt visade lite mer kunskap än vad man trodde han hade !
Han skötte sig utmärkt och gjorde allt jag bad honom och galopperade på superfint utan att stanna och jag fick till och med smaka på lite bocksprång och halvresningar ;-)



Min fina älskade Chesney, att behöva skiljas från dig för att aldrig emr se dig i sommar gör ondare än folk tror <'3



Ett Nöjt ekipage <3



Chesney medan vi sadlar av och ska täcka honom inför hemresan !



Snart klart ^^,

Det var bilderna, finns några fler men de kommer kanske vid andra tillfällen, har lite att stå i så hinner inte lägga ut "alla" bilder ;-)

// Emelie <3

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ska du inte ha tillbaka honom till hösten?

2011-02-07 @ 22:05:15
Postat av: E

2011-02-08 @ 08:55:40
Postat av: Emelie

Nej, tyvärr blir det inte så, får inte betala 8000 för en häst som inte kan så mycket :-/

2011-02-08 @ 08:56:12
URL: http://theprancingpony.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Okej :( Kan visserligen förstå det, men det är ju ledsamt ändå :(

2011-02-10 @ 21:26:39
Postat av: Emelie

Ja det är det verkligen, kommer sakna honom jättemycket ;( </3

2011-02-11 @ 12:54:15
URL: http://theprancingpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0