Plugghästen.NU !

Hejsan !
Shiit vad duktig jag är på att göra inlägg helt plötsligt !
Men iaf, nu sitter jag här och gör anteckningar inför provet i webbdesign som vi skall ha efter sportlovet !
Jag höll även mitt tal innan, läraren gick efter damerna-först-jag-är-en-gentleman-principen... Så gissa vem som fick börja ?
Jag kom upp i 3 minuter och 15 sekunder !
Inte illa tycker jag :-)
Nu känner jag mig som en plugghäst !
Igår så pluggade jag på talet, lärde mig alla engelska glosorna och läste igenom elkunskapen, idag så plugagr jag till provet, ska plugga glosor och även plugga elkunskap igen !
Men till skillnad från förra gången jag gick i ettan så skiter jag inte i det och väntar tills dagen innan med att göra det utan jag gör det när jag känner att jag har tid men ändå kan lämna in det i tid och känner att jag har tid kvar att lära mig det !
Jag har blivit en plugghäst, men peppar peppar ingen mobabd sådan ;-)




Jag i skolan ?



Jag när jag pluggar glosor ? ;-)

//Emelie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0