piece of a cake !

Hejsan alla !
Just nu sitter jag och mumsar på tigerkaka som min mormor var så underbar och bakat <3
Och nu står hon nere i köket och laga kvällsmat, pannkakor !
Man har inte levt ett ordentligt liv om man inte smakat på min mormors pannkakor *host*william*host*
Snart ska jag sätta mig och spela Ty igen ;-)
Kan verkligen inte sluta spela det nu när jag äntligen kommit någonvart ;-)
Visserligen med hjälp av lite koder m.m men det hör inte till saken ;-)

Just nu saknar jag min pojkvän så det gör ont i mig :-(
Kommer inte kunna träffa honom i helgen och nu är jag van vid att träffa han varje helg så det kommer kännas sjukt tomt !
But big girls don´t cry !
Or do they ?

Chesney har blivit som en helt annan häst än sen jag fick hem honom, då var han ovillig, lat och jag kunde sitta och gråta av ren och skär utmattning vid ett enkelt travpass, att galoppera var inte att tänka på för han tog ett steg sen gick det inte mer !
Nu kommer han fram i galopp och han stannar inte förrän jag ber om det, när vi är ute i skogen, men på fotbollsplanen är det roligare att utnyttja sin styrka och protestera och göra tvärt emot, men det ska vi nog ta ur honom så fort man kan rida där ige, jag har varit alldeles för snäll mot honom men nu är det slut med det !
Han kommer tycka jag är en riktig bitch men så får det väl bli om det är det som krävs för att han ska gå fram ;-)
Hur ovillig och motsträvig han än kan vara ibland så älskar jag honom av hela mitt hjärta och det finns inget som kan ändra på det, när jag lämnar honom i sommar kommer jag aldrig mer få se honom och då kommer det kännas som om han tar en stor del av mig och mitt hjärta med sig.
Han är den stjärna som visade mig vägen då min väg var som mörkast.
Han är den kraften jag fick när jag inte orkade stå.
Han är den vän jag fick när alla andra tycktes svika.
Han är den skatt som inte glimmar men som är värt all världens rikedomar och kärlek.
Han är min skatt, min fina häst, min drömhäst, min bästa vän... <3

 































Min fina vän, ingen förstår vad jag ser i dig... Ingen Förstår varför jag föll för just dig..Ingen trodde att jag kunde få den fula ankungen att bli en vacker svan, det var vad de sa.. Men för mig har du alltid varit den vackraste.. Från första gången jag träffade dig så visste jag att en dag skulle du vara min, men jag drömde aldrig om att våra lyckliga dagar snart skulle få ett smärtsamt slut, och ett förevigt farväl...
Ingen förstår sorgen jag känner som blir större för varje dag när jag tänker på att du snart åker ifrån mig för att aldrig mer kommer tillbaka... Att jag lämnar tillbaka dig, för att aldrig mer få se dig.. Jag älskar dig min vän <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0