Panic at the WEEKEND !

Hejsan !
Jag har lite smått panik nu !
Jag är helt virrig, jag har gått hela lovet och småpluggat till webbdesignen och tänkte att jag skulle plugga hela helgen + måndag MEN nu kom den lilla detaljen att jag glömt att provet var IMORGON !
Första dagen efetr ett lov lixom ? 
Helt sjukt men jag vet ju vad jag kommer syssla med hela kvällen efter GBG horseshow på TV och insläppet av hästarna !
Jag har som sagt pluggat så jag vet att jag har mitt på det torra men jag ska lägga in en extra växel idag så jag kan få ett bra betyg :-)
Jag vet själv att jag har höga förväntningar på mig själv efter misslyckandet på Ingelsta Naturbruk och att jag oftast tror att det kommer gå illa men så går det super MEN varför chansa ?



// Emelie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0