operation !

Hejsan alla !
Jag har nyss kommit hem från affären.
Innan idag så var jag på operation och tog bort en bit hud i pannan som ofta blir sårig !
Jag fick en lokalbedövning som kändes lite men det var inte så farligt, efter det ritade dem hur de skulle lägga snitten och sen började de skära !
Jag kände som tur väl var ingenting men jag HÖRDE när kniven gick igenom alla hudlager O.o
Efter det så sydde dem tre stygn och det kändes lite men inte överdrivet !
Nu är jag klar och har ganska ont men har tagit två alvedon så får vi se om det går över !
Ska nog lägga mig och vila lite innan jag ska göra mig redo för att  åka till Malin i grimslöv.
Malin har BTW en jättebra blogg !
Nu så ska jag som sagt vila lite men bilder och lite så kommer senare ikväll när jag kommer hem ;-)
// Emelie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0