Maybe he´ll know !

Hejsan alla !
Nu har jag suttit och kollat på hästNet.se på begagnade saker !
Till skillnad från många andra är jag inte så pjåskig med att det ska vara nytt bara det är i fint skick och inte är alltför dyrt.
Jag mailade på ett par blå Tretorn advance 2008, ett par röda catago till frambenen och ett set med rosa senskydd !
Jag gillar egentligen inte rosa utrustning men de var så himla billiga, och Zinta kanske skulle passa i dem så jag slog till bara för att det är kul med lite variation ;-)
Jag vill egentligen ha en blå outfit, har Tränset, luvan, schabraket, ludden, tröjan och ridbyxorna.. MEN det saknas benskydd :-(
Hittar aldrig blå senskydd, på Börjes i Tingsryd har de alla olika sorters färger men INTE babyblå ;-(
Jag googlade även tenhults hästuthyrning bara för att se om Tulles (Golden Grants) bilder kom upp, det kom upp en bild på honom när han var på ritt genom Sverige...
Jag saknar verkligen den hästen och jag skulle göra vad som helst och då menar jag verkligen VAD som HELST för att kunna få ha honom bara ett litet tag till....
Vill ha denna outfiten <3


Mailat på !



Mailat på dessa fast lite mörkare rosa och till både bak o fram !



Mailat på någon av de blå, har inte fått se någon bild men det kvittar om de e mörka eller ljusa bara de är blå !
Fast allra bäst vore det ju med de mörkblå för de är snäppet snyggare ;-)

// Emelie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0