Jag borde ha förstått

William


Jag borde ha förstått när du började verka konstig
Jag borde ha fattat att du kunde inte älska mig
Men idag så insåg jag att du var för bra för att vara sann
Idag har jag fått ta skit som jag inte ska behöva höra
Hade du älskat mig hade du inte sagt de saker du sagt
Inte gjort de saker du gjort och inte lämnat mig såhär
Min kropp vill inte sluta skaka och darra
Min kropp vill inte ta upp någon näring
Jag har ingen energi
Kvar finns bara spillrorna av de drömmarna
De drömmar du fick mig att bygga upp
Allt bara för att riva dem igen
Du sa att jag var ditt liv
Jag betydde allt för dig
Men hur kan man dra sig undan sitt liv
Hur kan man såra någon så mycket
Så mycket som du sårat mig idag
Jag fattar nu att allt det du sagt
Det kanske bara var en fasad
Jag vill gråta och skrika
Jag vill springa men ändå ligga ner
Jag vill dö men ändå leva
Jag vill bara slippa smärtan
Att slippa känna hatet..
Att slippa känna sorgen
Jag vill inte försvara mig mer
Tyck vad du vill om mig nu
Du har bestämt dig för att jag är den dåliga
Det är aldrig du som gör något
Så många gånger du gjort mig ledsen
Så har jag aldrig fått höra ett förlåt
Mitt hjärta vill fortsätta bulta
Min hjärna vill stänga av
Min kropp gör uppror emot mig
Jag klarar nog inte mer
Att jag lyckats igen..
Hittat någon som sagt att han älskar mig
För att i nästa sekund pissa på mig
För att se ner på mig och såra mig
Jag förstår inte varför du alltid ska bråka
Jag har precis som du ett liv
Jag kan omöjligt låsa mina kompisar ute för dig
Det funkar inte så..
Att jag faktiskt gick på den lätta
Att jag skulle vara din drömtjej
Att jag skulle vara den enda för dig
Vad fel jag hade vännen
Innerst inne vet jag inte om jag tror
Tror att jag är den enda för dig...
Jag vill så gärna vara bara din
Men du har blivit så hatisk och kall
Kommer du ihåg när vi först träffades?
Du skrev alltid fina saker och att du älskade mig
Jag hade gjort ditt liv så mycket bättre
Nu är det enda jag får höra en massa smärtsamma ord
Sårande ord och en massa domar
Hur många gånger har du sagt att du älskar mig
Utan att faktiskt mena det?
Jag tror det varit så länge
Du fick mig att älska dig
Du fick mig att leva för dig
Men allt för att sedan göra allt
Allt för att trycka ner mig
Få mig att känna mig värdelös
Du får stå kvar
För jag går nu ja jag går nu
För jag vill bli starkare än nu
Det har jag lärt mig nu
Du brände dina broar när du sa det där
Det som visar vem du egentligen är
Jag vet du bär en mask som du tror ingen ser
Men när du försöker le så syns den bara mer
Jag vill för sista gången säga
Jag älskar dig av hela mitt hjärta
Jag vill dela mitt liv med dig
Men vill du nu inte ha mig mer
Så säg mig vad som sker
Du har sårat mig mer än du tycks förstå
Men öga för ett öga det heter väl så ?
Och du som tror på karma och kallar dig lärd
Borde veta att i nästa kliv blir det ingenting värt
Tänk att jag var beredd att strunta i allt
Tänk att jag var beredd att dela mitt liv med dig
Tänk att jag trodde att du var sann
Jag kan inte fatta att jag kunnat vara så naiv
Jag tror inte du fattar hur stark min smärta är
Jag tror inte att du någon gång förstått hur mycket jag älskar dig...
Förlåt för det jag gjort och borde ha gjort
Förlåt för allt jag sagt och kommer att säga
Ja, förlåt förlåt förlåt
Men sanningen är att utan dig är jag inget värd
Lämnar du mig så har du tagit ett liv
Jag hoppas du förstår det och mår bra av det
Jag hoppas att du förklarar för mig varför du bråkar
Du letar anledningar att bråka med mig varför??
Jag vill helt enkelt inte leva utan dig !
Att du inte fattar det är uppenbart
Men det lär gå upp ett ljus när du ser min livlösa kropp
När du ser att jag försvunnit
Försvunnit för att aldrig mer störa dig
I Love You Goodbye
// Emelie<3

Kommentarer
Postat av: rebecca

har ni gjort slut? :o <3

2011-02-25 @ 00:05:27
Postat av: Emelie

De va inte långt ifrån :-/

2011-02-25 @ 00:56:53
URL: http://ThePrancingPony.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0