Gremlins have pictures !

Hejsan !
Skulle egentligen lagt upp bilder på hästarna men tyvärr så vart mitt internet för slött för det så får göra det i skolan imrogon istället ^^
Men här kommer iaf några redigerade bilder så ni får se några av hästarna ;-)



En häst som jag som liten döpte till Andreas



"Pampas"



"Johnny"



"Matthew"

Jag vet, lite töntigt att döpa sina leksakshästar kanske men det gjorde jag när jag var liten ;-)
Iaf nu ska jag ta och sova och det ska bli jävligt skönt !
Kvällen har tillbringast i soffan med supernatural tillsammans med mamma !
Riktigt mysigt !
Imorgon kommer älskling och ska sova över hos mig WIIIE!
Puss hejs !

//Emelie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0