Goodmorning sunshines !

Hejsan allihopa !
Vad pysslar ni med ? :-)
Jag vaknade typ nyss, har ringt mamma och käkat frulle men annars har jag inte gjort så mycket.
Jag kan knappt vänta tills jag får mina saker från http://www.allposters.se !
Det kommer den 8/2 <3
Idag så ska jag hem till mamma och ska vara dr fram till på fredag eller lördag, alltså ingen Cefyr på torsdag !
Igår märkte jag en ganska rolig sak !
Samma dag som Alan Rickman fyller 65 så har jag och William 2 månader :-P
Så den dagen måste jag komma ihåg att skriva ett Grattisinlägg, även om han inte kommer läsa det ;-)

Nu ska jag ta och börja packa !
Kanske slänger in ett inlägg innan jag åker hem till mamma annars kanske jag bloggar ikväll !

// Emelie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0