Father and daughter

Hejsan !
Idag träffade jag pappa !
Det var väldigt trevligt, han bjöd mig på pizza och så pratade vi en massa :-)
Idag hade vi också elkunskap och det var skitkul, vi håller på med mjuklödning och kontaktpressning just nu och vi löder kretskort eller vad det är xD
Efter det så vart jag på Chilled och den här gången lärde jag mig jättemycket !
Ikväll så var jag med upp till stallet som vanligt och då högg det till av saknad efter Tulle, en häst som heter Golden Grant som finns på gert brandons hästuthyrning i Tenhult.. Det är snart två år sen vi lämnade tillbaka honom men det går inte en dag utan att jag saknar honom....
Nu ska jag gå ner och käka kvällsmat och sen blir de väl att kolla film med ett glas cola !

// Emelie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0