Dag 1 - Presentera mig och min häst!

Jag
Namn: Emelie Jonasson
Kallas: Hoppilidopp, Emme
Ålder: 17
Född: 29 0ktober 1993
Civilstatus: Upptagen
Intresse: Hästar, Musik och kompisar
Gillar: allt som är bra
Hatar: Allt som är dåligt
Skola: John Bauer i Växjö
Linje: IT
Djur: Katterna Zigne och Zune och hästarna Zinta och Chesney
Favoriträtt: Pommes med mammas sås och stekta kotletter
Favoritfärg: BLÅ! även Lila och svart
Musik: Just nu är det mycket Sonata Arctica och Jason Castro men även mycket annat
Bloggar jag följer: Dressyrmupparna, Kissie, Foki, Dennis, Amir, Yonas och även flera mindre
Är det något mer så är ni välkommna att fråga <3
Chesney och zinta finns redan presenterade I mitt nästan första inlägg ;-)
En gammal bild på mig men jag blev dock jävligt nöjd med den, saknar mitt hår :-(

// Emelie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0