Chill !

Hejsan alla !
Just nu sitter jag och ska spela Ty The Tasmanian Tiger ;-)
Jag är helt jävla addicted och jag är så inne i spelet att varje gång jag ska göra ett uppdrag så dunkar hjärtat i 190 och jag blir helt svettig om händerna O.o
Iaf idag så hade vi bara operativsystem, vilket var jävligt chill !
Vi installerade in Windows 7 Ultimate i maskinerna vi byggde ihop igår och vi lärde oss även att skapa virtuella hårddiskar !
Efter att vi installerat in det första operativsystemet (windows) så skulle vi i windows installera ubuntu, en version av operativsystemet linux !
Det tog lite tid men sen gick det bra !
Vi skulle även installera grafikkortet, moderkortet och dvd-brännaren, vilket gick bra det med !
Efter skolan så gick jag, Emelie, Nicklas, David, Ted och Patrik till donken och käkade !
Det var supergott !
När jag kom hem så skulle jag egentligen rida men till min stora förtret så gick det inte tack vare isen som lagt sig packad på vägen där det i förrgår var barmark :-( 
Men men jag hoppas på att komma iväg till Braås och kunna rida i ridhuset snart igen, ska denna gången testa hoppa honom lite ^^, 
Men nu ska jag inte uppehålla er tid längre utan jag ska ta och ringa Malin och sedan fortsätta spela !




Sjukt gammal bild på mig ;-)


// Emelie <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0