9. Mitt bästa hästminne

1. Presentera dig och din häst
2. Min största rädsla
3. Hur började mitt hästintresse
4. Min favoritgrej i stallet
5. Min hästs vardagsoutfit
6. Det här shoppar jag i hästväg
7. Min favoritplats i stallet
8. Mina drömmar
9. Mitt bästa hästminne
10. En bild på stallet
11. Det här saknar jag
12. En nytagen bild och fem punkter som beskriver din häst
13. Varför får ridning mig att må bra
14. Något du och din häst har gjort som ni är stolt över

Mitt bästa hästminne går inte riktigt att bestämma, alla hästminnen jag har är nästan de bästa :-)
Bara att få vara med hästar är bra för mig !
Så detta blev ett kort inlägg :-)



// Emelie <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0