8. Mina drömmar

Nu är det dagss för punkt 8 av fjorton på listan :-D

Mina Drömmar

Mina drömmar är:

1. Bli kriminaltekniker på FBI eller djurpolis på Houston SPCA - Jag har alltid gillat att kolla på kriminalserier som bones, FBI, CSI mfl och jag har alltid älskat djur och hatar när de far illa så något av de yrkena är en självklarhet !

2. Skaffa en bra häst - Jag vill köpa antingen en lovande unghäst eller en riktigt bra redan inriden häst ! Och sedan skall jag på allvar börja tävla och det är bara så !

3. Skaffa barn - Såklart är en av mina drömmar att skaffa barn och det tänker jag göra också med eller utan man ;-) Jag vill ha i alla fall ett eget men sen vill jag också adoptera ett, varör sätta fler barn till världen när det redan finns så många som behöver hjälp ?

4. Bli en bra fotograf ! - Detta är något jag velat länge, inte så jag är ute och fotar 5 timmar om dagen på allt men så jag kan ta fina bilder till bloggen ;-)

Det är väl mina drömmar :-)
Jag har säkert fler men detta är mina största drömmar !





 









foto: Jag
Fett COPYRIGHT på den !
Vill ni ha den/ använda den så får ni köpa den på: Lipizzaner

// Emelie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0