7. Min favoritplats i stallet

1. Presentera dig och din häst
2. Min största rädsla
3. Hur började mitt hästintresse
4. Min favoritgrej i stallet
5. Min hästs vardagsoutfit
6. Det här shoppar jag i hästväg
7. Min favoritplats i stallet
8. Mina drömmar
9. Mitt bästa hästminne
10. En bild på stallet
11. Det här saknar jag
12. En nytagen bild och fem punkter som beskriver din häst
13. Varför får ridning mig att må bra
14. Något du och din häst har gjort som ni är stolt över


Min Favoritplats i stallet:
Det är utan tvekan boxarna, inne hos Chesney eller Zinta.
Det är ganska stökigt i stallet, i sadelkammaren alltså så jag är bara därinne när jag ska hämta saker och lämna saker och göra foder, bland höet är jag bara när jag ska göra Chesneys höpåsar så jag måste nog säga boxarna !

//Emelie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0