12. En nyttagen bild och fem punkter som beskriver din häst !

1. Presentera dig och din häst
2. Min största rädsla
3. Hur började mitt hästintresse
4. Min favoritgrej i stallet
5. Min hästs vardagsoutfit
6. Det här shoppar jag i hästväg
7. Min favoritplats i stallet
8. Mina drömmar
9. Mitt bästa hästminne
10. En bild på stallet
11. Det här saknar jag
12. En nytagen bild och fem punkter som beskriver din häst
13. Varför får ridning mig att må bra
14. Något du och din häst har gjort som ni är stolt över


Detta är den mest nyttagna bilden då jag rider, dock har chesney förändrats otroligt mycket i kroppen efter denna bilden men i brist på nyttagna bilder får det bli en bild när han åtminstone ser glad ut ;-)



Jag kan inte bara ta fem punkter som beskriver honom utan jag använder helt enkelt hans bokstäver ;-)

Cool
Helt underbar
En äkta vän
Sockersöt
Never gives up
En drömhäst
You rule my life

// Emelie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0