11. Det här saknar jag !

Detta kommer bli ett ganska långt inlägg men det kommer vara mycket bilder med :-)
Lets start så vi blir klara idag ;-)



Jag saknar mina svarta cheap mondays !
Jag saknar att gå i den här stilen överhuvudtaget, men jag orkar inte ta all skit just nu så jag smälter bara in, men så fort mina dreads flätats in är det slut med det !



Jag saknar mitt rosa hår...



Något av det jag saknar allra mest är min avlidne ponny, Captain Cook.. Fick bara ha honom i 6 månader innan sjukdomen tog honom ifrån mig...









Något jag också saknar väldigt mycket är min förra foderhäst som jag hyrde efter att Captain Cook försvunnit, Golden Grant 309.. Hade honom i 2½ år och sedan skulle jag börja gymnasiet i Ingelstad så kunde inte ta med honom :-(





Jag saknar praktiken på Frölich Anläggning AB som jag hade vintern 2010... Saknar speciellt hästarna Zantac "Olle" och Nova som jag red ganska mycket.. Jag önskar att jag kunde spola tillbaka tiden och få allting omgjort... Tänk att det roligaste jag visste, och det som fick mig att äntligen må bra tigs ifrån mig utan att jag gjorde något fel....







Jag saknar fölet Imitado De Fenix, som jag fick mata för hand varannan timme till långt fram på nätterna.. Han var som ett barn för mig, han följde mig vart jag än gick och litade på mig, men jag lyckades inte rädda honom, plasman kom försent... Så idag springer han med sin mamma, Imitada på hästarnas evigt gröna ängar..



jag saknar Imitada som jag skötte om fram tills hon avled efter fölningen.. Några dagar senare dog även hennes föl, vilket kunde förhindrats....



Jag saknar de andra PRE stona på Fenix Park, de var vackra och trevliga att ha att göra med... På bilden är det stoet Casadora..









Jag saknar PRE-hingstarna, Quintillo II och Descarado II På Fenix Park, fick handskas en del med dem och det är två mycket trevliga hingstar båda två...

Det finns så mycket mer jag saknar, men inget jag inte kan stå ut med... Visst kan jag stå ut med dessa saknaderna med, det måste jag !
Men de andra saknaderna är inte så nödvändiga att nämna..

// Emelie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0