Gillar / Ogillar

Hejsan alla !
Jag fick ju ett önskemål om att ha lite mer tankar och åsikter m.m.
Så jag tänkte ha en liten "hiss eller diss"!
Jag vill börja med OGILLA



Dessa ridstövlarna tyckte jag var så otäckt fula !
Jag skulle aldrig kunna rida i dessa, de ser ut som de skor som alla går runt med annars -.-
Okej att man har såna på stan eller i skolan m.m. MEN när det gäller ridning får det väl ändå vara lite måtta ?

Sådana här ridskor ?
FETT med OGILLA !
Jag tycker inte om dem alls, okej om man gillar sådant är de ju skitsnyggt men jag som inte gillar dem tycker inte om dem men de e ju tur att alla tycker olika ! :-D

GILLA



CRW ridstövlar ! KÄRLEK vid första ögonkastet de enda stövlarna jag tycker är snyggare är tretorn advanced !
Jag siktade på att köpa ett par såna här innan men när jag upptäckte och provade ett par tretorn ställde jag in siktet på dem istället !
Underbara ridstövlar, lite stela i början med GUD vad snygga de är !
Jag gillar speciellt de Marinblåa men även de svarta och röda !
De ljusblå och bruna är inte riktigt min stil, ett par ljusblp ridstövlar är inget jag önskar mig..
Jag gillar att ha ljusblått på hästarna och på tröjor men på ridbyxor och ridstövlar NEJ !



// Emelie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0