Something came alive

Hejsan !
Hur har ni det ? Hade ni en bra fredagskväll ? :-)
Min fredag var väldigt bra ^^
Vi hade matte, började på kapitlet procent, jag har sjukt lätt för det så det var kul !
Efter matten så gick jag till donken där jag skulle träffa Christoffer för första gången !
I början var det sjukt nervöst och jag kände mig mest pinsam och vart säker helt illröd i ansiktet -.-
Men sen släppte det, jag hade väldigt trevligt.

När jag kom hem så satt jag och chillade en stund och sen skulle jag laga mat men det blev inget av, för katterna blev jagade av räven så jag fick springa ut och gripa tag i Zune och kasta in honom i huset och räven, som för övrigt är typ tam, kom emot mig och då kastade jag en liten glasgrej mot han för jag vart så arg på honom, jag missade och då började han jaga Zigne och jag som inte såg vart hon tagot vägen trodde ju att räven ätit upp min bebis :-(
Så jag tog kvasten och strök till honom i sidan så han sprang i iväg !
Sen blev det att leta efter Zigne ochjag hittade henne inte, jag trodde nästan att hon var död så jag fick ju typ panik och började nästan gråta när jag hör ett jamande, när jag kollar upp så sitter hon längst upp i vårt äppelträd !
Men den stackarn kommer inte ner :-O
Efter ett tag lyckas jag visa henne lite hur hon ska klättra och när hon är ca 2 meter ovanför mig så sträcker jag ut armarna och säger som om hon skulle fatta: Hoppa jag tar emot dig.
OCH GISSA VAD !
Hon hoppade rätt i famnen på mig och jamade precis som om hon sa att äntligen är jag trygg igen, den stackar vart så rädd att hon darrade..
Men båda katterna mår bra och räven höll sig borta efter det !

Efter mitt lilla äventyr så åkte vi upp till stallet och skulle släppa in hästarna och när det var klart så gick jag till Emelie och vi kollade en massa roliga program och till sist kollade vi på SPN :-D
Men shit vad arg jag blev på Sam :-@

Lurades ni något igår? :-D
Det gjorde jag och Emelie.
Till mormor sa jag att hon och jag blivit sjukt osams (har hänt kanske en gång i hela vår 16 åriga vänskap) Så mormor blev helt till sig och tyckte det var jättesynd och blev mest lättad när jag kom med orden april april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill !
Emelie lurade sin mamma om att jag var på smällen, och hon svalde det med hull och hår!
Hon skrattade bara när hon fick reda på att hon blivit lurad ;-)

Nu ska jag ta och kolla lite mail och så men ni får ha det så jättebra ^^


// Emelie <3

Kommentarer
Postat av: Irmeli.N

Hahhah!

Lurades typ ingeting alls.

2011-04-02 @ 23:29:36
URL: http://fotomuppis.blogg.se/
Postat av: Maria

Härlig bild :D

2011-04-11 @ 18:49:15
URL: http://hastofotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0