Photoshop

Hejsan !
Jag tänkte visa lite bilder jag redigerade igår !
Se och njut ;-)
Denna blev lite fail ;-D
Men man får ju bjuda på sig själv !

Mitt tema igår var att få saker att se "suddiga" ut, jag tycker att det ger ett intryck av att vara lite mer "målning" i bilden då ;-)

Det tar en stund innan man lär sig ;-)

Denna blev med lite fail, boromir ser ut som en gammal gubbe på denna ;P

Denna tvekade jag om jag ens skulle lägga ut men WTF, detta är första gången, och då får det se förjävligt ut ^^

Dean <3

häst

Johnny depp <3

denna var riktigt fail  xD

Legolas

// Emelie <3


Kommentarer
Postat av: Yohanna

otroligt snyggg blogg, tycker du kan glida in på min blogg & skriva några frågor till min frågestund. http://yoyossecret.blogg.se/2011/april/fragestund.html#comment



ps. förlåt om du hatar sånt här :/

2011-04-03 @ 13:17:36
URL: http://yoyossecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0